28 Jun 2011

Segmen dan Cara dapatkan 1k followers..

Aku join segmen di blog en.naimul
kat bawah ni link dia atau klik gambor tue :

Aku pon x tau nak start mcm mane....tapi untuk blog baru mcm aku ni, kenalah kerja keras sket macam yang aku buat nie....hehheehhe...x kisahlah...janji ada followers...biasa budak baru belajar la kan.....tak salah kita share maklumat dan kawan-kawan...yang penting tiada permusuhan dan aman saja....

Pastue encik naimul bercadang memberikan hadiah kepada follower-follower beliau bila suda lebih 1 k followers...so ape tgu lagu cepat2 follow dan bantu dia...keh2x

Hadiah-hadiahnya adalah:

  • semua penyertaan akan dimasukkan ke dalam senarai bloglist saya yang baru.
  • 30 penyertaan terawal akan mendapat promosi di dalam artikel-artikel saya
  • 3 penyertaan terbaik akan dapat hadiah misteri

1 comment:

  1. salam singgah , support anda menuju ke 1k follower..semoga berjaya..usaha pasti jaya !..ceria blogging n semuanya kena ikhlas...peace!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails